Poznaj nasz proces redystrybucji treści
Twoi klienci konsumują treści w różnych formatach i różnych kanałach. Nasz proces redystrybucji pozwoli Ci docierać do znacznie szerszego grona odbiorców w miejscach, które do tej pory nie generowały sprzedaży w Twoim biznesie.
Przykład: jeśli Twoja główna treść to podcast, przerobimy go na pełnowartościowego bloga, stworzymy tekstowe posty social media, infografiki czy newslettery – dzięki temu dotrzesz do osób, które zamiast słuchać, preferują format tekstowy i gromadzą się w kanałach dostosowanych do takiego formatu.
Szacuje się, że Twój odbiorca potrzebuje nawet 70 kontaktów z marką, zanim zdecyduje się na zakup Twoich produktów lub usług.
Nasz proces redystrybucji zmieni jedną treść w około 50 nowych publikacji w różnych formatach.
To aż 50 razy więcej szans, że Twój klient trafi na Twoją markę i przekaz, jaki prezentujesz w swoich treściach.
Uwaga Twoich odbiorców jest rozproszona, musisz pojawiać się często, by Twój klient Cię zauważył.
Jeśli publikujesz dobre treści, ale masz wrażenie, że informacje, które przekazujesz, docierają do niewielkiej liczby osób, to proces redystrybucji jest tym, czego potrzebujesz.
Nasze działania zwiększają zasięgi Twoich treści średnio o ponad 1000%. Innymi słowy, Twój przekaz dociera średnio do 10 razy większej liczby potencjalnych klientów niż obecnie i to w sposób organiczny (bez wsparcia budżetami reklamowymi).
Zasady są proste. Ty tworzysz główny format swoich treści (np. blog, podcast czy wideo), a zespół Content Loop zajmuje się ich dystrybucją oraz przerobieniem każdej publikacji na dziesiątki treści.
Samodzielna realizacja tego procesu to nawet 60 godzin miesięcznie, które musiałbyś poświęcić na samą dystrybucję i redystrybucję. Do tego nauka obsługi kilkunastu narzędzi i systemów…
Z Content Looop odzyskujesz ten czas i skupiasz się, by tworzyć najlepsze treści i rozwijać swój biznes. My zajmiemy się tym, by docierały one do Twoich klientów i pracowały na Twój biznes.
Jeden z najbardziej doświadczonych growth hackerów w Polsce.
Autor metodyki budowania wzrostów Growth Plan, oraz podcastu Growth Hacking Po Polsku.
W ciągu 10 lat pracy realizował skalowalne kampanie budowania wzrostów od technologicznych startupów, przez e-commerce do tradycyjnych biznesów ze świata B2B i B2C.
Doświadczony ekspert w obszarze Growth i MarTech skupiony na generowaniu końcowego rezultatu w oparciu o podejście data driven.
Współpracował z liderami rynków e-commerce, FinTech oraz EdTech przy kompleksowych wdrożeniach
narzędzi Marketing Automation w obszarze rynków B2B oraz B2C.
Entuzjasta personalizacji bazującej na zachowaniu użytkownika (customer behaviour).
Wybierz swój pakiet w zależności od tego jak często publikujesz swoje nowe treści (blog, podcast lub wideo), lub tego jak intensywnie chcesz redystrybuować stare treści stworzone w przeszłości.
Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT. Podane ceny i zakres usługi jest orientacyjny i nie stanowią oferty handlowej.